Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Sjung om studentens lyckliga dagar

Kategori: Allmänt

Studenten var helt underbar. Både glädje och sorg. Men hela dagen var helt underbar.
Några i vårt "gäng" träffades först hemma hos Olivia, åt jordgubbar och drack vin.
image33
sen drog vi till champagnefrukosten. Sen var det foto, åså kom Patte å tog massa andra foto också :)
image34
Sen ner till skolan, så hade lärarna gjort fint för oss. så vi fika, sjöng, grät o lärarna höll tal. sen var det dags för betyg. :D Jag blev nöjd iaf.
Sedan kl 14 sprang vi ut till föräldrarna och sånt. sen var det dags att springa upp och sen ner fårn kärnan. runt statyn 7 ggr, för lycka å sånt skit. sen hitta föräldrarna igen.
image35
Min mamma hade lurat mig att hon spökat ut sin vanliga bil, å att vi skulle åka med den. sen när vi kommer fram till bilarna, är det en sån skit cool cabe. blev skit glad, så börja man gråta igen. haha.
sedan åkte vi i tåget, å mamma & lillsis va med hela tiden. Sedan drgo vi till landskrona och åkte i tåget där. skit coolt :P
image36
sen körde vi till min studenfest, å när vi åkte di tsjöng jag så näöstan hela asmundtorp hörde.
sedan åt vi och drack gott. in till stan igen. då va min brödrar med istället. å vi crusa i stan.
hämta olivia, sen till Tycho och studenttältet. skit grymt. sen skulle vi dratt till hbg, men ble inte så för min del.
kvällen sluta runt 5.
image37

Helt underbar dag. Tack alla som gjorde den så UNDERBAR!
Kommentera inlägget här: