Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Mamma

Kategori: Allmänt

Idag har varit en väldigt skön och trevlig dag. Istället för att följa med på utflykten till Danmark åkte jag till min mammma. Hon jobbar i cafeterian på polisen i malmö, så ha vatt där hela dagen. Det har varit jätte mysigt, jobba lite, sen luncha vi, jag va å sola sen åkte jag hemåt.
Var helt underbart att träffa mamma. Känns som den träffen gjorde att jag blev på lite bättre humör också. Innan kändes allting jobbigt och så, men efter idag känns det mycket bättre, inte helt bra, men mycket bättre.
Det är faktiskt jobbigt att träffa sin mamma så sällan. Jag känner nu att jag behöver träffa henne mer.
men det är så mycket jag vill hinna med och måste hinna med, så har det blivit att visiterna till malmö har blivit lite bortprioriterade. Men vi fick ses idag iaf, å sen kommer mamma också och kollar på mig innan balen på torsdag.
Vilket även pappa gör, så ska ta sånt familjefoto :P

image27
Jag verkligen älskar dig, Mamma. Tack för att du finns <3

Kommentera inlägget här: