Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Why do all good things come to an end?

Kategori: Allmänt

Studenten om 11 dagar

Nu har dem allra sista dagarna med VMH3 börjat. Det börjar känns nu att slutet är nära. Dessa tre åren har gått riktigt fort, för fort. speciellt det sista året , har inte hunnit njuta av tiden på skolan. Det finns inte en endast i vår klass som inte är underbar. Jag kommer verkligen sakna denna klassen och exakt alla i den. Om 11 dagar är vi inte en klass mer, bara några som har gått i samma klass i något år. Det känns helt hemskt.
Klassresan är avklarad, sen är det balen och själva studentdagen, men ja sen är det helt slut.

Det känns ändå som man kommit nära väldigt många, men där är ändå de som är speciella och som jag kommer sakna lite mer än dem andra. Sen finns det dem som jag kommer ha väldigt mycket kontakt med efter studenten också.

Lina, Hanna, Fia, Heidi, Olivia, Sandra, Jessica, Jeanette, Emma & Johanna ni är lite mer spciella för mig.


KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2007-05-28 | 22:59:37

    Gumman du är speciell för mig med. Kommer sakna hela vå klass så det värker i mig! älskar dig <3

  • Anonym säger:
    2007-05-28 | 23:01:04

    Gumman du är speciell för mig med. Kommer sakna hela vår klass av hela mitt hjärta! älskar dig <3

Kommentera inlägget här: