Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Om jag bara

Kategori: Allmänt

tiden går men hennes längtan efter lycka den består
vill gärna hitta kärlek men vet inte om det går
för hennes tiden är för liten, hennes budget för sliten
med en tvåa på södern med ett magsår som blöder
hennes byxa, för tajt, trots att hon äter light
vågar aldrig ge inviter för hon har för tjocka lår
om jag sköter mina kort rätt
om jag satsar cash på rätt häst
om jag bara kunde vinna
om jag bara kunde hinna motionera den där milen
bara hade den där bilen
skulle allting bli så bra då skulle livet bli en fest
om bara lönen blivit hög
om jag varit mindre trög
om bara näsan vore rak
jag hade lite mindre bak
skulle jag kunna le som dom andra
dansa som dom andra
se ut som dom andra och kanske känna samma sak

Helt sjukt!!!!!!!!!!
Kommentera inlägget här: