Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Du

Kategori: Allmänt

Jag vet inte riktigt varför jag tror att det ska kunna hända något när jag kommer hem? Varför jag tror att det någonsin ska kunna bli något mer mellan oss? Anledningen är väl att jag är och har varit väldigt kär i dig ett väldigt långt tag. Även att du uppmuntrar det emellanåt också.

Jag hade tänkt på detta inlägget hela dagen igår och även morgonen idag.

Men sen skriver du till mig och får mig till att ändra tankar igen. När du säger att där inte funnits någon annan på snart 5 månader. När du skriver till mig, även om jag inte skrevet till dig på månader. Hur du skirver till mig. Jag vill ha dig. Detta är tillräkligt, för att få mig att tänka dem tankarna igen.

Jag har gjort saker i det förflutna, även du (inte lika hemskt men endå) men det betyder inget, det enda som betyder något är du.
Kommentera inlägget här: