Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Du

Kategori: Allmänt

Jag vakna och var på väldigt dåligt humör direkt. Därför skippade jag träningen och blev genast deppigare, åt ingen frukost utan synda istället, blev deppigare. Ingen av dem jag vill prata med var inne på msn, förutom min Mamma. Pappa, Agneta och David ringde. Men det hjälpte inte. Det där deppiga försvann inte.

Sedan ringde Lina, vilket genast gjort mig gladare. Sedan berättade hon en viss sak också. Som gjorde att jag gick runt med ett leende hela dagen.

Jag kan inte hjälpa det, men du påverkar mig så mycket, även om du befinner dig på andra sidan jordklotet. You're my love i can't forget! Jag satt och såg på en riktigt dålig film, under hela tiden tänkte jag på dig och hade inget emot att sitta där i flera timmar till.


Nu är jag inte längre deppig, för har haft en mycket bra dag, med dig i tankarna hela dagen givetvis. Dax för en ny vecka, med mycket arbete (Umgås med Hayden & Chase) och så mycket träning som jag hinner med, och skola.

Det är också dax för en haircut, men vet inte om plånboken tillåter det längre.
Kommentera inlägget här: