Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. År 2007

Kategori: Allmänt

Jag måste bara börja med att säga att det året har varit väldigt händelserikt och underbart.

Jag spenderade 12 slaget till 2007 med några väldigt underbara människor, som än idag har en plats hos mig.

Vi hade väldigt roligt, bara vi, förkvällen var väldigt lyckad, men natten var sådär, men vi hade kul endå. haha.


Under detta året har jag fått fler och fler närmare vänner. Även om er jag pratar om är 15 stycken så är det bara ni 15 som är helt underbara, och jag hoppas juu att vi håller ihopa ett tag till.


Jag gick ner i vikt, hade skit kul, festa mer, väldigt mycket mer. Börja umgås med andra människor, både nya och gammla. Jag blev också väldigt bra kompis med Hanna. Vilken jag spenderade i princip var helg med.Tyvärr hade vi för många fest dagar och för många mysdagar, så jag gick upp i vikt igen. tragiskt med sant.

Ville ju vara smal till slutet på skolåret. Eftersom då var det Bal och Student.


Under året har också min pappas sambo blivit 40, Ellen blev större och Lina kunde lämna ifrån sig henne mer. Jag hade kul i skolan, roliga ämnen och bra betyg. Sedan hade jag hand om allt som handlade om studeten, vilket jag tyckte var väldigt kul, även om det inte uppskattades ibland.


Jag börja träffa en person, som alltid har betytt något för mig och kommer nog alltid göra det. men sedan sabba jag det igen,och igen. Och igen. haha.


Sara blev 18 och jag bestämde mig för att åka som aupair någon gång i framtiden. Skickade in alla papper, tog foto på mig med mina söta barn som jag "bruka" passa. haha. Fortsatte att festa en massa mer, som faktiskt var skigld, eftersom vi hade många så kallade tjejmiddaggar med dem bästa tjejerna. så hade alltid kul.

Sandra kom in i mitt liv, och hon blev genast en bra kompis, Olivia kom in igen och fick en bättre plats än hon haft innan. haha.


Jag kände också att jag mognat lite sedan 9an, och fick kontakt med många från min gammla klass, som jag nu förstått att jag inte varit så snäll mot under högstaidet, men vi alla ska ju mogna någon gpng.

Sedan var det ju dags för klassresan med VMH3, många goa människor, som jag saknar så vääldigt mycket. Det var en väldigt trevlig resa, med dme bästa lärarna.


den 31 maj kom Balen, var jätte trevlig, även om jag var under 18, fixa jag dricka. Var skit nice och vi alla var skit fina. Tyvärr så måste jag nog säga att en kompis till mig nog förstörde en viss del av kvällen, kommer nog alltid komma ihåg det. även om du är förlåten, så känns det fortfarande.


Sedan kom studentveckan, den bästa veckan i mitt liv, fest på fest på fest. Det bästa av allt var att det var mest med klassen, så det var lixom som en hejdå vecka, med en massa fest. haha. Sedan kom den dagen som vi har väntat på i så 12 år. haha. Det var en vääöldigt underbar dag och jag hade skit kul. Måste säga att min klass var den bästa ever. sedan också att jag inte kunde haft bättre föräldrar och extra mamma, dem gjrode verkligen denna dagen speciell för mig. Det var såå sjuk bra.

Jag firade öven min efterlängtade 18 årsdag denna dagen. Men den kom ju tyvärr inte förrens 8 dagar senare.


Men firades åter igen kvällen innan. var inte nykter någonstans då heller., förstpr inte varför det blivit så här mycket alkohol under detta året. haha. Hannas fel :P Sedan dagen efetr åkte jag till Mallorca, med Fia, Hanna och Sandra, Vi hade skit kul. Jag had emin katastrof kväll, fia hade sin och sandra hade en grymkväll, sedan blev hon sjuk. men det var en bra resa.


Sedan började jobbet, och jag har nog aldrig trivts sp bra på det stället. Jag, Camilla och Sandra hade så grymt kul. Sedan hjälpte ju Sebbe till lite också. Det var ju dock lite sorgligt när jag behövde säga hejdå till mina gammlingar.


karnvealen kom, var rätt så tradig, var såå mytcket roligare förra året, 'sedan var jag ju tvugen att jobba ocksp. För skulle ju på läger denna sommaren. Vilket också var helt underbart, 10 dagar, och det ör synd jag missar nästa läger.


Mina kompisar blev också tillsamans med mina gammla killkompisar, lite roligt dock. haha.

Jag och Heidi fick också en väldigt bra relation och i slutet mot tiden i sverige, umgicks vi var dag. haha. Jag umgicks också väldig mycket med Lina och Ellen.


Sedan den 5 oktober grät jag hela kvällen och hela helgen, sedan den 8 oktober bar det iväg på nya äventyr, nya människor och ett nytt land. jag åkte som aupair till san francisco. Ifrån landskrona och allt skit där, ifrån alla underbara människor där och till ett helt nytt land.


Jag trivs så bra här, med mina barn. för det känns verkligen som mina barn. jag har även lärt känna nya männuskior, som förgyllar mina helger. Tyvärr har jag inte så mycket kontakt med sverige längre, men dem som hör av sig ska veta att jag är väldigt tacksam att jag fortfarnde är ihågkommen. haha.


Slutet på detta året spenderade jag med två små personer som på så kort tid redan har en väääldigt stor plats hos mig, vilket gör att jag inte förstår hur jag ska kunna spendera nästa nyår utan dem.


Happy new year. 2008.

image51

KOMMENTARER:

  • Agneta säger:
    2008-01-07 | 16:01:58

    Felicia! Vackert skrivet. Du är så duktig på att formulera dig. 2007 var ett stort år för mig också. Far, födelsedag, huset och att du åkte iväg, stora saker. Saknar dig, Stor kram Agneta

Kommentera inlägget här: