Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Godmorgon

Kategori: Allmänt

Vi gjorde det igen. Vi är förhimla bra, jag och Cissi. haha. Nej men 6.30 träffades vi utanför gymmet. Båda två var jätte trötta och hade ont i muskler vi inte ens visste vi hade. Plus att Cissi fötter är helförstörda. Mne vi börja springa, viorka dock inte lika mycket idag. Men en träning på sådär 40-45 minuter fick vi med endå. Sedan nu är jag helt öm i alla muskler, jag måste stretcha mer. Jag måste lära mig hur man stretchar alla muskler och inte bara basmusklerna.

I alla fall när jag kom hem fårn gymmet, hade Erin precis vaknat och kommer upp helt yrvaken och jag är helt pigg. Jag kolla datorn lite och tog sen en powernap, en dusch och nu äter jag frukost. Jag känner mig som en helt ny människa (förutom alla mima muskler) Så jag är faktiskt redo för en arbetsdag nu. Men jag vill ha en rolig arbetsdag. Med playdates och inte föräldrar hemma. Det hade vatt fint. Nej, hoppas på solsken hela dagen, så intar nog jag och barnen Goldengateparken. Så kanske man kan få en liten solbränna också.

Jag och Cissi ska ha vilodag imorgon. Så vi ska dels få sova ut och sen vila våra muskler. Men vi kanske borde inta gymmet ikväll för lite cykling. Vi har ju endå inget annat att göra, eller hur? Eller kanske vi ska ta en runda downtown idag också. Vi skulle egentligen sagt hejdå till Mathilda ikväll, efterosm hon åker på fredag, men hon dizzar för en kille. Och det tycker jag verkligen hon ska. haha. så det är okej. Synd vi andra blir så avundsjuka bara.
Kommentera inlägget här: