Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. I don't want to see the kids today

Kategori: Allmänt

Imorse kommer jag upp och ska börja jobba. Jag tänkte gå till Goldengatepark coh fråga därför Erin om hon skulle göra något me barnen idag. Till kommentar får jag, nej jag vill inte se barnen idag. Okeej, så frågar jag om hon ska va hemma. Så svara hon att hon har ärende men att hon ska va hemma. Jaha, detta är vart jag och barnen håller till lixom, detta är så kallat min arbetsplats, men nu vill hon inte se barnen men ska endå va hemma.

I alla fall så gick vi till Goldengatepark och va där hela dagen. Clara och Cissi hann komma och hälsa på. Hayden sovmiddag där. Och mina barn är så trötta. Samtidigt som ingen längre har tålamod eftersom dom gnäller hela tiden. Dom behöver sova. så på fredag när jag jobbar blir det sängen klockan 7.

När vi sedan kommer hem, frågar hon om vi vatt borta hela dagen för hon sa så. Så sa jag ja lite. Så sa hon tack me du behöver inte göra så för min skull, men tack. Jag bara nehe. Så fort vikommer hem, blir hon arg på dom, så kändes bra att vi har vatt utanför huset hela dagen. Även om jag frösit som faaan. Jag lär bli sjuk för detta. Jag har nu jätte ont i huvudet och öronen. wooohoo. Det börjar bli en gång i veckan nu istället. Sedan har jagkommit på att jag har hat det för varmt i mitt rum sen elementet kom in, så varmt så jag inte sover ordentligt. (Jag vet att ni tänker att jag bara klagar, men det är min blogg jag skriver vad jag vill, gillar ni inte det så läs inte, har också en dåligvecka så.)

Jag skippa träning ikväll, skippa downtown med Nathalie, skippa köpa alkohol med Clara och skippa att umgås med Mathilda. Förlåt men jag är för trött. Ska snart somna, så jag kanske har med tålamod imorogn. Och kanske kan vara utvilad för träning på fredagmorgon, en lång arbetsdag och kvällen, plus party hela helgen. Jag har så måånga timmars sömn ja behöver ta igen.

Idag skrev jag mejl till Hanna och Lina, jag hoppas verkligen på svar. Behöver dom två så himla mycket. Speciellt nu, när det känns så här dåligt hela tiden. Kan ni inte bara komma hit?
Kommentera inlägget här: