Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Min värdpappa

Kategori: Allmänt

Inatt vaknar jag av att jag nästan ska börja gråta. Hade jag inte vaknat hade jag börjat gråta i sömne och sen vaknat av det. Vet ni varför, jo för jag drömmer om min jävla idiotvärdpappa. Han var jätte taskig mot mig och verkligen elak i drömmen. Och såklart är jag extra känslig här i usa, eftersom dom här ska föreställa min familj. Dom här är dom enda jag kan relatera till som en familj. Och därför blir ma extra känslig när dom inte behandlar en bra.Nu var det dock bara en dröm, tack och lov. Men det hade lika bra kunnat vara verklighet. Skönt, dock att det inte kommit något denna veckan. För denna veckan är inte bra, jag mår inte bra.

i alla fall när jag vaknar, märker jag att den idioiten är hemma. Sitter i vardagsrummet och har på tv. Så det var väl det som väckte mig. Men endå skitirreterande. Att det första han gör är han kommer hem är att kast sig framför tv:n. Jag är inte så förtjust i denna människan, just nu. Förlåt. men så är det faktiskt.
Kommentera inlägget här: