Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. 02.35

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här, fryser som attan. Är jätte trött och borde bara sova. Fryser men orkar inte byta om. Det gör också ont i mina öron och min hals, plus att jag har jätte ont i huvudet. Jag känner den där förkylningen krypa på mig igen. Jag känner hur jag kommer frysa inatt och jag känner hur jag bara vill bo i ett normalt hus med värme. Jag borde lägga mig nu, istället för att skriva detta onödiga inlägg. nej, nu ringer ju pappa och dom snart. haha. Dom är till och med vakna i Sverige nu, inte ritkigt klokt. Och hungrig är jag också. ash godnatt.

Skriver som om jag är berusad, men det är jag inte. Eller kanske medicinen gjorde mig lite snurrig. Nattinatti.
Kommentera inlägget här: