Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Du, igen

Kategori: Allmänt

Åter igen så pratas det om mig....  Jaha vad betyder detta då..... 

Okej, jag stör mig efterosm jag inte får reda på mer. Vill ha liiite mer info. Sedan stör det mig också att du kan prata om mig sådär bra, me du kan inte prata med mig på samma sätt.

Okej, jag ska ju vara glad för lilla minsta och det är inte sålänge sen vi pratade. me just då tyckte jag bara du var en idiot (detdärapåfyllan)

Me jag vill ju ha allt, såklart, och som vnaligt. Jag vill du ska prata sådär bra om mig och med mig. Då tror jag att jag är hyfsat nöjd. haha.

KOMMENTARER:

  • Julia säger:
    2008-03-28 | 15:43:30
    Bloggadress: http://ellenext.blogspot.com

    Nej, du ska aldrig vara nöjd förrän du får det bästa. Han ska behandla dig på bästa möjliga sätt. Du får inte visa dig att du är nöjd så lätt, han sk aju inte veta att han kan styra dig ;)

Kommentera inlägget här: