Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. FYFAN

Kategori: Allmänt

Det går mycket rykten i lilla Landskrona. Men det värsta är när dem når ändan till USA. Idag gjorde dem det. Eftersom ryktet lite rörde mig. Eller handlade inte alls om mig, men om personer jag bryr mig om.

Om detta ens stämmer så kan jag ju säga att jag inte bryr mig ett skit om dessa människorna mer.

Jag var korkad som inte blev sur sist någon gjorde något sånt mot mig. Men jag är inte den som orkar sura längre. Det var lixom på fyllan. Och det var inte bara min kompis. men endån det var fel då, och jag kan säga att fortfarande idag sådär 1 år efter det hände kan jag fortfarande irreterar mig på detta.

Om då detta är sant som är 10000 ggr värre, så vet jag inte vad jag gör. Jag kan inte ta emot något sånt mer. Jag orkar inte gå runt och ha det omkring mig hela tidne. Och nu SKITER jag i om det var på fyllan.

För fan sluta skylla på det och ta tag i era liv istället och mogna lite. För om man gör så mot någon som man påstår är en av ens närmsta kompisar, så är det något som är fel.

Jag hoppas verkligen inte att detta ryktet stämmer, men vi får väl se när jag tar upp det. Men jag vill inte att det ska vara sant, för det är en väldigt bra kompis till mig det handlar om. Jag orkar inte detta mer.
Kommentera inlägget här: