Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Thanksgiving

Kategori: Allmänt

The big day is here. Ja då är det Thanksgiving och tack vare att farmor och farfar är här så jobbar jag inte. Dom har tagit barnen någonstans och Jon och Erin lagar lite mat och ser lite på film. Det är en mysig stämning här hemma och jag trivs, haha. Jag har vatt och tränat, orka egentligen inte, me jag palla mig iväg till gymmet och gav allt vad jag hade, vilket såhär i efterhand känns bra. Det märks att gymmet stänger tidigt idag och att alla är lediga, men även att dte är just Thanksgiving, för där var mega mycket folk. Alla laddar väl me coh träna innan eftersom dom vet hur mycket mat som senare på kvällen kommer ätas. Det är vad denna dagen spendweras med, mat, mat och mat. Helt otroligt. Erin har ett shcema för hru hon ska laga mat och förbereda ändan sne i tisdags. Men enligt farmorn är detta den bästa högtiden. Jag hoppas detta året blir mysigare, men det tror jag. Så vad är jag nu tacksam för då?
Kommentera inlägget här: