Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Sjuk

Kategori: Allmänt

Igår åkte vi hem till Nathalie för att äta svenskmiddag och få träffa Nathalies ssyter och föräldrar. Vi alla fick oss en klippning av vårt hår av Nathalies snälla ssyter, och falukorv, köttbullar och mos. Det var ritkigt gott, till efterätt hade dom tagit med sig svenska kakor och Cissi hade tagit med sina cupcakes hon baka under dagen.

Men när vi hugger in på godheterna, börjar jag bli jätte kall och har ont i hela ryggen upp tll huvudet och sitter och skakar. Mathilda kör mig hem. Ochjag går och lägger mig direkt. Sedan råka pappa ringa och väcka mig 12 och då låg jga i halvdvala och trodde att det snart var morgon. Och fortfarande frös jag. Min medicin börja inte hjälpa förrens 3 och då kom mina svettattacker istället.

Runt 4-5 somna jag på riktigt och sov tills klockan ringde. Jag mår inte alls bra nu och vet inte hru jag ska ta mig igenom dagen eller om jag ens ska gå på halloweenfesten? Det är ju något man verkligen inte bör missa, men mår jag dåligt så har jag inget kul. Vi får se hru jag klarar mig igenom jobbdagen, nu är det dax för lite medicin.
Kommentera inlägget här: