Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Besviken

Kategori: Allmänt

Jag har en tävling i bloggen och har ungefär 20 läsare om dagen. En har gissat och en har skrivit att hon inte vill förstöra det roliga eftersom hon vet vems rumpa det är. Okej så nu testar jag med att ge fler ledtrådar. Antingen är det Ceclias, Erikas, Nathalies eller Mathildas. Dom som läser min blogg kanske inte vet vad mina San francisco vänner heter (?) Så nu hoppas jag att fler gissar. Dååålig stil.

 
1.                                                              2.

Se nu till och gissa lite!

KOMMENTARER:

  • Fia säger:
    2008-10-01 | 17:10:34

    1 matilda 2 erika



    hade jag rätt? :D

  • Ida säger:
    2008-10-01 | 18:14:35
    Bloggadress: http://idaar.blogspot.com

    1. matilda 2. cecilia



    ar det ratt ? hihi

  • mamma säger:
    2008-10-01 | 19:59:27

    natahlies och cecilias

Kommentera inlägget här: