Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Easter

Kategori: Allmänt

Jag blev medbjuden till familjens vänner för att fira påsk och ett sånt erbjudande kan det inte tackas nej till. Speciellt inte när det är dom trevligaste kompisarna dom har. S vid 10.30 åkte vi iväg. Var jätte bra stämning i bilen och jag trivdes. Vi kom dit och eftersom jag vatt där innan och vatt på semeester med fmailjen och barnen så kände jag inte mig alls obekväm. När jag sedan fick träffa deras aupir, kände jag mig inte alls som en auair. Förstod hur hon kände sig, men jag är inte alls på samma plats längre. Det här är min familj som jag snart ska lämna vilket jag är ledsen för. Medans hon bara längta efter att bli klar.

Vi åt, drack champange, sola, barnen leta ägg och åt alldeles för mcyket godis. I alla fall såvar det en perfekt dag.

Kommentera inlägget här: