Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Turistning med Pappa

Kategori: Allmänt





Chinatown, Union sq, Macy's, Starbucks, Nordstrom, Forever21, Lunch i gallerian, Walgreens, Old navy, The ferry building, Bay bridge och Castro har hunits med idag.

Vi åt först en svensk frukost bestående av ägg, kncäkebröd och mannagrynsgröt. Sedan begav vi oss ut för att turista. Vi gick igenom Chinatown, sen tog vi bilder vid alla hjärtan på Union sq, se tog vi en rulltrappstur på Macy's, en på Nordstrom. Pappa drack en kaffe på Starbucks bara för att. Sedan tog vi en shoppingrunda på forever21, pappa hade en del att shoppa. Och han tog sig igenom allt, mycket bra jobbat, om man känner min pappa. Dock var det påfrestande att bara gå brevid och hjälpa till. Jag önskar mig ett konto med obegränsat med pengar, att jag kan ta hem obegränsat med bagage. Då vore jag glad. Sedan åt vi lunch i gallerian.
Vi gick sedan vidare och tog oss igenom walgreens och old navy. För att fortsätta mot the ferrybuilding för lite turistkort. Även baybridge hann vi se. Det har hunnits med mycket. Vi tog sen en runda igenom Castro på vägen hem.

Väl hemma, så packa jag resväskan pappa ska ta hem, och kom fram till att det nog inte räcker med tre väskor för mig hem. Jag mår lite dåligt för det, speciellt eftersom jag planerat att shoppa mer. Jag får fundera på det där. Nu ska vi snart äta middag. Ungsbakad falukorv, min favortirätt, mums. Vi skulle haft tacos, men köttfärsen var dålig så nu har pappa fått laga mat istället.

KOMMENTARER:

  • michelle säger:
    2009-02-26 | 11:21:35
    Bloggadress: http://www.michmelo.blogspot.com

    hahah schyst att så fort han kommer får han stå o hålla dina saker:P

  • Felicia säger:
    2009-02-26 | 17:06:47
    Bloggadress: http://frustrado.blogg.se/

    Det var faktiskt han som shoppa, och jag som fick hjälpa honom och hålla alla grejorna :P

  • mamma säger:
    2009-02-27 | 20:28:27

    stackars pappa som du har dragit runt med han. ni har gjort jättemycket första dagen.

    som jag sagt du får posta paket eller hyr en cointainer hahaha puss

Kommentera inlägget här: