Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Ledig dag

Kategori: Allmänt

Idag jobbar jag 12.30 - 20. Så var uppe rätt tidigt och ut och sprang en runda. Kom upp i 15 000 steg, ja tack. Sen duscha jag och gjorde ved mig. Efter det har jag städat och tvättat en maskin, allt det jag tänkte göra imorgon. Så imorgon ska jag bara dammsuga och tvätta en maskin sen kan jag göra vad jag vill resten av dagen.

På fredag är det läger igen. Max ska följa med, vilket faktiskt ska bli kul, att ha någon hemmifrån där. Men det blir endå samma sak, en krävande men rolig vecka. Tror dock inte jag kommer stanna på efterfesten, beror ju såklart på vad max vill och vad vår skjuts säger, men sist var det inte så kul. Men sen när man väl är där känner man sig dum om man åker hem innan hela lägret ens är slut. Men jag ska ju jobba samma dag, så får se.
Kommentera inlägget här: