Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Måndag = nytt liv

Kategori: Allmänt

Ja jag kör likadant denna måndagen. Men nu är jag lagom trött på att inte äta hälsosamt och får ont i kroppen när jag inte tränar. Så igår fick jag med mig Lotta och träna. Tror jag har fått med både Lotta och Hanna med det nya livet, då är det lite lättare, eftersom det är dom jag oftats äter skit med. Får se hur länge det håller.

I alla fall så börjar Agneta också idag. Vilket är roligare. Så idag åt jag en bra furkost, sen ut och sprang en runda på 30 minuter. Kom fram till att konditionen inte är så dålig som jag trodde, stanna inte en endatse gång. Och det tycker jag är bra. Härligt var det att springa också. Och nu är jag duschad och färdig, så itll nästa problem, vad ska jag nu göra?

KOMMENTARER:

  • cissi. säger:
    2009-06-22 | 17:32:46
    Bloggadress: http://ceciliafondin.blogspot.com

    Härligt Fliz :D Jag har gjort sit ups och jobbat på brännan samtidigt i dag, nu när sommaren äntligen kommit till mina kvarter. Nu kör vi!

  • Julia säger:
    2009-07-18 | 21:38:48
    Bloggadress: http://ellenext.blogspot.com

    Det är jätte bra att sprina trettio minuter! Galet :)

Kommentera inlägget här: