Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Måndag

Kategori: Allmänt

Igår var ingen kul dag alls. Jag hatar söndagar och söndagar i Sveirge är ännu värre än söndagar i San francisco. Här finns absolut ingenting att göra, och ingen vill hitta på något, inte ens ses för en liten stund.

Idag var det dax för körlektion igen, blev motorväg idag. Det kändes endå som det gick bra, kanske bästa körlektionen hittintills. Sen har jag börjat med teorin. Känner mig extremt stressad, men det är baar till att plugga och köra en massa.

Efter körningen åkte jag till gymmet och träna med Heidi. Vi körde kondition och cirkelträning. Sen hem, plugga och sne till församlingshemmet för HSL om delegering. Dom mest onödiga 3 timmarna idag. Jag har redan delegering, har haft i 4 år och är utbildad undersköterska och har jobbat inom äldrevården innan, och jobba förra veckan och har en ny dleegering uppdaterad till mgi. Men endå tyckte dom vi skulle gå oå detta. Och endå var det bara vi från föreningsgatan som var där, alla från alla andra ställen var nya vikarier. Väldigt onödigt.

Tror inte det händer alltför mycket ikväll, så planerar att somna tiidgt, vakan tidigt, köra med pappa och sen iväg och träna. Sen ska jag umgås med Fia och vänta på att Cissi kommer till mig.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: