Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Onsdag

Kategori: Allmänt

Natten till idag sänkte jag värmen i rummet och tog på mig strumpor. Somna redan 19.30 typ. Och det var riktigt skönt. Mådde riktigt bra när jag vakna, även fast jag ville sova mer. När jag kom upp var det en massa klödd, och bilrutan på Agnetas bil sönder, klabb med cykel, cykla i kyla, trots allt detta var jag på gott humör när jag kom fram till badet. Och tror faktiskt att det berodde på att jag sovit väldigt gott.
.
Jag har fått gjort en del saker. Men blev ingen arbetsförmedling idag. Men fick ringt lite andra samtal och det ska vi fortsätta med i morgon. Jag har även sprungit och gått min långpromenad. Har försökt fila på det här personliga brevet, till jobbsökandet för Norge. Men snacka om att det är svårt att berömma sig själv och skriva om sina bra egenskaper.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: