Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. äckelgubbe

Kategori: Allmänt

Dagen igår börja inte bra. Efter att ha vridit runder hela natten och tänkt och varit gråtfärdig, så var det skönt att dagen börja. Dock satt tankarna och känslorna kvar. Inte förräns jag kom till jobbet och såg mina gullungar och Sarah och Johnny kom. Då blev dagen bättre.
Vi trodde vi skulle möta Viggo (vår gamla hyresvärd) 16.30, men när vi kom dit hade det blivit ändrat till 20.00. Så vi fick gå hem igen och vänta sen tillbaka. klockan 20 blev till 20.30 och sen kom den äckliga gubben in. Han hade ingen koll på vem som var vem och fick presentera sig för alla, usch och ta han i hand igen.
Sen satte mötet igång, jag är inte den som är tyst om jag har något att säga, speciellt inte i detta fallet. Så fast att klockan var mitt i natten var jag väldigt aktiv i mötet. Alex och Viggo skrev på det nya kontraktet, Viggo ska få hyrorna av Alex, förutom den hyran då Soz bodde där. Den ska vi fixa och den dras av på vår deposition. Så nu är problemet bara att få 5000 av henne och 1500 av Viggo, sen slipper jag detta. Inte klokt att det tagit så långt tid, men äntligen äntligen äntligen är det färdigt.
Kommentera inlägget här: