Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Ensamt

Kategori: Allmänt

Cissi är i Sverige, Nathalie jobbar och jag ligger på soffan. Har inte gått många meter idag eller igårkväll och skönt har det varit. Jag har njutit av ensamheten. Men nu. Nu har jag precis pratat med Fia och dom ska och bowla och nu kändes det inte så kul att ligga här själv. Under dagen har jag kommit fram till att jag ska klara av att vara här och jag har planerat att åka hem till påsk och i med det kanske jag kan vara här maj ut. Men just nu, tror jag inte det går, just nu vill jag ta första buss hem. Vi får väl se om denna lördagen kommer med något kul. Erika är barnvakt och Nathalie slutar 21, så lär inte bli något kul från deras sida. Men har två andra kontakter som tjatat hela dagen.
.
Snö, snö och snö. När ska det sluta snöa?
Kommentera inlägget här: