Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

Friday

Kategori: Allmänt

Jag var upp tidigt för ett läkarbesök. (Men blev mest bara arg av det besöket. Sjukvården ska vara den bästa här i Sverige. Men ändå är den inte 100 %. Man ska inte behöva kunna en massa saker själv för att få hjälp. Man ska inte tvinga dom till att ta prover. Man ska få hjälp. Men icke.) Vidare till Solariumet och sen ett besök hos Tessan. Därifrån vidare till ungdomsmottagnigen och sen in i duschen. Jag fick gjort mycket. Sen blev det stan med Johanna. Där vi fick gjort en massa ärenden och en fika och en middag. Vilket innebär att vi var i stan riktigt länge. Men kul hade vi.
Sen var det hem och göra vid sig för party. Mötte upp Sandra och Camilla och vi gick hem till Lina. Där blev det förfest och sen stan. Tog en runda på alla ställen i stan, Pölsemannen och sen Tages. Var dock bara jag och Lina som gjorde Tages. Bandet som spela först var sådär, men klockan 2 drog dom igång vanlig musik. När vi var påväg hem ringer Lina till Mattias och vi blir inbjudna på efterfest. Jag och Lina satt och snacka om riktigt gamla minnen och jag kom inte hem förräns 7.30.
.
.
Kommentera inlägget här: