Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Inte en lugn stund

Kategori: Allmänt

Jag gillar att vara hemma på besök, för då är det så mycket som ska ske. Idag sov jag ut, eller försökte i alla fall, min förkylning gjorde att jag inte kunde sova allt för länge och tur var väl det. Jag gjorde vid mig och sen tog jag en promenad ut till stationen för att gå till skattekontoret. Det var sista dagen att signera min deklaration. Det har ju mest varit klabb med det, blivit skickat till min första adress i Oslo, och där var det längesen vi bodde. Så fick signerat den och fick reda på vad jag får tillbaka och det blev jag riktigt glad över. Dock förstår jag inte varför jag ska få dom i december och varför det kan bli mindre, bara för man flyttat till ett annat land?
.
Efter det mötte jag upp Johanna och vi åkte ner i stan för en fika och en rundvarning på stan's butiker. Vi hitta inte mycket dock och gick hemåt igen. Sen kom vi på den braiga idéen att åka till Center syd, så blev en runda dit också. Nu ska jag snart och spela Badminton med Fia, Ålen och en av hans arbetskompisar. Det är galet att man ska ut och träna mitt i natten. Men vad ska jag annars göra lixom?
Kommentera inlägget här: