Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Tidernas bästa besök på Center syd

Kategori: Allmänt

I förr går var jag och Heidi på Center syd. Jag beställde då en iphone. Men eftersom jag fortfarande var skriven i Norge blev det en massa klödd. Jag behövde skriva abonemanget på min pappa istället. Hon, från tre, skulle då komma hem till mig på kvällen, men ringde aldrig. Så igår åkte jag först till skattekontoret och trodde att jag kunde lösa det snabbt. Det ska väl inte vara så svårt att skriva sig i Sverige igen. Men tanten på skattekontoret sa att jag var tvungen att åka till mitt skattekontor i Norge. Så jag åkte hem och ringde till dom, och dom sa att det behövde man inte alls. Utan man skulle bara skriva på papperna på skattekontoret i Sverige, så skulle dom meddela Norge. Så då åkte jag tillbaka igen och tala om det för henne. Och då löste det sig. Men det kommer ta upp till 2 månader innan det blir färdigt. Alltså var Pappa ändå tvungen att stå på abonemanget. Så jag övertala han att åka med till Center syd. Väl där, får jag min iphone och alla papper skrivs på. 1 minut senare ringer dom från hemvårdsjobbet i Lund och frågar om jag kan komma på en andra intervju på fredag. Sen går jag och köper min skinnjacka och vidare för att köpa skal och skydd till telefonen. När jag är färdig där ringer dom från jobbet i Flyinge och säger att jag fått det jobbet (en veckas jobb i kassa eller servering). Kan verkligen säga att jag sväva runt på moln resten av dagen.
.
Efter center syd blev det stan med Johanna. När jag kom hem kom Emma och sen Nicolas. Sen blev det familjemiddag och sen Idol med Emma. När jag sedan la huvudet på kudden klockan 21.15 somna jag direkt
Kommentera inlägget här: