Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Kom ihåg

Kategori: Allmänt

Att det är helt underbart att röra på sig!
Att godis och socker inte är gott egentligen!

Jag tycker verkligen detta. Men tycks glömma det varje dag. Jag tycker det är helt underbart att träna och får sån energi av det. Men varje gång jag är på väg ut, tänker jag hur jobbigt det är och struntar i det. Men det är INTE jobbigt, det är skönt och jag mår så bra av att röra på mig. Men bara för att man vet att det är så bra, är det precis som man inte ska tycka om det!
Jag tycker inte om godis egentligen. Jag äter det bara för att jag inte borde och för att det finns hemma. Jag vet att jag inte får eller borde och vill därför ha det ännu mer. Men det är inte gott och jag är oftats inte ens sugen.

So once and for all.
Träna är underbart och
Socker är inte gott!

Glöm nu inte det, Felicia!
Kommentera inlägget här: