Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag var vår anatomilärare sjuk, så när vi skulle vara halvklass var vi helklass på morgonen. Vi gick igenom humanbiologi och fick sen ha vikarie på anatomin. Det var inget fel på vikarien i sig, men vikarien och den vanliga läraren sa inte att benen hette samma saker. Och alla blev jätte förvirrade. Sen tyckte jag inte att hennes inlärningssätt var det bästa. Så jag ska plugga lite själv ikväll. Eftersom vi sluta efter lunch. Och det börja ösregna då, börja jag ta tag i min blogg. Nu har jag fått uppdaterat en massa och är faktiskt ikapp. Nu ska det bli förändring här, igen… Men nu bor jag ännu en gång på annan ort och det händer faktiskt mycket i mitt liv. Så fast att ni inte vill läsa, så vill jag skriva och kunna läsa själv senare. Det är nu allvaret på lillsved börjar.
Nu ska jag snart gå och hämta en matlåda, sen snöra på mig skorna och gå ut på en promenad. Efter promenaden tänker jag ta en varm dusch, äta och plugga på benen lite.

Min tv funkar fortfarande inte. Men fick pratat med Daniel idag. Daniel som bodde i detta huset förra året, som jag hängt med när jag varit i stockholm, och han kom på att han hade en box som han använde förra året, som jag kunde få. Så nästa helg igen kanske jag får en bild på tvrutan. Jippi. Fram tills dess blir det blogg, dator, träning och pluggande.
Kommentera inlägget här: