Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. S a t u r d a y

Kategori: Allmänt

Idag är en sån dag man faktiskt vill bo själv. I morse vakna jag av något bankande som pågick i 15 minuter och väckte mig helt. Nu på eftermiddagen har jag fått duscha i kallt vatten, inte iskallt vatten, men kallt, och vad en sån sak kan förstöra humöret. Nu på kvällen ska föräldrarna ha gäster, så jag ska fly fältet hem till Johanna. Jag älskar att bo hemma, men i bland längtar man till det är dax att bo själv.
Idag har jag även hunnit med en lång promenad, hjälpt Fia att packa upp sina kläder och kollat in deras nya lägenhet. Jag har även solat och ska snart gå till bussen som är första transportmedlet till Kävlinge, dit Johanna och Johan flyttat.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: