Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Och bloggen den går bra?

Kategori: Allmänt

Fick jag precis av Cissi på msn. Nej fy för vad den går dåligt. Jag är sämst på att blogga. Jag kan gå in och börja skriva och sen komma på, vem vill egentligen läsa detta och logga ut igen. Jag har inget intressant och skriva och jag kan absolut inte formulera mig. Så nej, bloggen går inte bra. Och anledningen till att jag bloggar är väl mest för Cissi's skull, tror att hon är den mest trogna läsaren. Och fast att vi inte bort tillsammans, eller i samma stad eller land just nu, så pratar vi ändå lika ofta, så hon har rätt bra koll på mig ändå.

KOMMENTARER:

  • erri säger:
    2011-01-28 | 20:48:35
    Bloggadress: http://utrikesministern.blogg.se/

    MENJAG DÅ! jag följer också din blogg din lilla mupp. Försöker hänga med i din vardag men det är inte jätte lätt när du inte ger mig ngn info fröken! så kom igen, uppdatera nu!

  • agneta säger:
    2011-02-07 | 13:59:04

    Jag läser oxå!!!!! Jag tycker det är superkul!!

Kommentera inlägget här: