Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. This is me

Kategori: Allmänt

Jag har alldeles för mycket fel och dåliga tankar. Jag behöver jobba med mig själv nu, samtidigt som jag behöver plugga all vaken tid, och helst vara vaken mer än vanligt. Den 6-7 maj har vi det stora praktiska provet och den 16 maj har vi det stora teoretiskt provet, i personlig träning. Det är vad jag behöver fokusera på nu och att må så bra som möjligt. Så jag cheekar ut härifrån och jag cheekar ut från facebook.
Finns på min telefon, vid speciella tillfällen!
Kommer befinna mig i Landskrona 27-30 april.
Annars hörs vi den 1 Juni.
45 dagar.
tja då!

KOMMENTARER:

  • cissi. säger:
    2012-04-20 | 16:46:02

    <3

  • Nattiz säger:
    2012-04-21 | 18:17:30

    <3

  • caroline säger:
    2012-04-24 | 22:04:32
    Bloggadress: http://mirime.blogg.se/

    Tyvärr så är varken mamma eller pappa på och jag själv har börjat tveka.. Kommer åka iväg så mycket under maj så det kommer inte hålla riktigt med träning varje dag osv :/

Kommentera inlägget här: