Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. 8 Dagar kvar

Kategori: Allmänt

Det närmar sig nu. Dagarna går vääldigt fort. Jag vet inte hur jag ska hinna med och träffa alla och göra allt innan jag åker.

Jag har fixat visum nu, bara biljetten som fattas. Jag och mamma körde till Sthlm, fick sitta på ambassaden i 2 timmar. Men träffa en jätte trevlig kille, så tiden gick rätt fort. Han skulle också som aupair och var från Helsingborg.

Det börjar kännas lite nervöst nu. Har börjat packa ner mitt rum och mina kläder och har fått rensa bort mer än hälften av min garderob, sorgligt nog kan man inte ta med allting.
Fast det ger mig i för sig en anledningn till att shoppa när jag väl kommit dit :P

idag har jag skaffat msn till mamma, pappa och agenta. Så vi kan hålla kontakten där. Det blir lite dyrt annars. hehe. kändes lite roligt att sitt aå göra msn till andra, men så är det när ens föräldrar inte är med i uitvecklingen med datorer :D men hjälper gärna till.

Som sagt 8 Dagar kvar sen har man flyttat till USA.
Kommentera inlägget här: