Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. I'm on my way

Kategori: Allmänt

woohoooo. Nu sitter vi pa flygplatsen i San francisco. Vi forsov oss totalt. For tydligen har jag inte lart mig am och pm pa 8 mander. haha. Sant som bara hander mig. Vi kom hit i alla fall och missa inte var shuttle. En kille i shuttlen hade kul at oss i alla fall. Jag tror han forstod svenska.

Snart gar planet till Salt lake city och sen vidre till honolulu
. wooohoooo. Semester. Ha det sa dar lite samre an mig.

KOMMENTARER:

  • Ida säger:
    2008-05-31 | 02:39:59
    Bloggadress: http://idaar.blogspot.com

    Ah, nu sitter du vall i nagan bar och dricker fina drinkar med parasoll. ;-) Sjukt avundsjuk men hoppas att det ar helt underbart, men man kan undra om det kan vara nagat annat egentligen?

    ps. tomt pa kvallarna utan dig nu! haha

Kommentera inlägget här: