Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Jag skäms

Kategori: Allmänt


Jag satt och sa till mina kompisar igår att jag saknar landskorna. Jag tycker det är en sån fin stad. Slutar med att jag idag söker lite på youtube om landskorna och då går det upp för mig hur det egentligen är i landskrona. Det jag saknar, var det som fanns för många många år sedan. Inte det som var när jag åkte. INte det som varit under en lång tid. För det är fan inte klokt som det är i landskorna nu. Jag skäms att säga att jag kommer därifårn och jag skäms för vilka idioter där bor.  Jag kommer aldrig bosätta mig i denna staden igen och mina barn ska verkligen inte få växa upp där. Det fanns en anledning till att jag åkte och jag är glad att jag blir påmind om det ibland.

KOMMENTARER:

  • Ida säger:
    2008-11-29 | 03:16:08
    Bloggadress: http://idaar.blogspot.com

    so true. Det ar javligt sorligt!

  • Agneta säger:
    2008-11-30 | 21:00:39

    Är du galen Felicia!!! Detta är väl ingen rättvis bild av Landskrona. Visst finns det idioter i Landskrona, men det finns fler bra människror än dåliga. Du har varit borta för länge, tur att du snart kommer hem så att du själv får se. Tvivla aldrig på din stad. Kram Agneta

Kommentera inlägget här: