Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Torsdag, redan

Kategori: Allmänt

Ja då var torsdagen också avklarad. Jag älskar när veckorna går så fort. Bara fredag imorogn sen är det helg och jag älskar det. Imorse vakna jag va mig själv innna klockan han ringa, var väldigt trött endå, men ja kom upp. Gjorde ved mig och börja jobba. Jag och barnen städa huset, och lekte här hemma. Sen hade vi lunch och efter lunchen begav vi oss till posten och sen till Eureka där lekte vi och efter ne stund joina Cissi och Archie oss. Tiden gick fort och vid 4 gick vi hem. Barnen sprang ner till Erin när hon kom hem och jag fick sluta, eller lite ledigt.Eftersom jag är sjuk. Hon bad mig dcok vara hemma ikväll, eftersom hon trodde Jon skulle bli lite sen och hon skulle ut. Vilket jag tolka som 10-15 minuter, max 30 lixom. Nu har det snart gått 2 och en halv, och det kallar inte jag lite sen. I alla fall så mådde jag bättre efter vila, men nu börja jga må sämre igen. Jag älskar att det är fredag imorgon, men hatar det också, för jag vill va frisk. Jag vill verkligen inte vara sjuk i helgen. När jag mår såhär vill jag bara ligga i sängen, inte så kul med helg då, fast kanske kunde ta och bli frisk då. åhh så trött och så ont i halsen och näsan rinner, jag tycker synd om mig själv och vill vara hemma hos min familj som kna tycka lite synd om mig. blööööööö. godnatt.



Jag vet att jag ser sleten ut. Men jag år både sjuk, trött och osminkad, så woohoo.

KOMMENTARER:

  • mamma säger:
    2009-01-31 | 21:29:21

    vi får tycka synd om dig på avstånd

    krya på dig

    puss

  • Olivia säger:
    2009-02-18 | 23:55:13

    Så stora barnen har blivit och vad du har blivit smal. Saknar dig gumman. Puss

Kommentera inlägget här: