Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Jag har tappat det

Kategori: Allmänt

Nu har jag tappat gnistan igen. Det är otroligt hur det kan gå från jätte bra till inte bra alls. Det mesta känns bara deppigt. Även fast det är roliga saker som händer, beställer kläder från forever21, det är kul på jobbet och solen skiner. Så är jag endå deppig, jag tror det beror på månag olika anledningar, och några av dom har nog med mig själv att göra och hur jag tänker. Men mycket påverkas av andra.

I alla fall så hoppas jag att detta förändras efter 10 dagars läger. Då får man ofta annat att tänka på och världen utanför lägerna existerar inte riktigt, ungefär som och va i usa, och det är precis vad jag behöver,.

KOMMENTARER:

  • agneta säger:
    2009-06-25 | 12:10:04

    Du kommer snart upp ur svackan! Puss

Kommentera inlägget här: