Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Cissi turistat Landskrona runt. Hon har fått se allt som är något och se och allt som inte är något att se. Stan, slottet, venbåtarna, halvmånen, stan, systemet, mcdonalds, mitt jobb, vart jag bott innan, lillolas, borstahusen och stan. Vi har hunnit med en del. Ikväll blir det vin, jag ska tränas till att tycka om det, och det börjar ikväll. Jag är vegjord och sitter nu och väntar på att Cissi ska komma tillbaka med Mathilda. Hon fick köra och hämta henne på landskronastation, eftersom vi bara har två bilar och cissi har körkort och inte jag. Men snart kommer dom. Och då blir det kul. 3 av 5 träffas, och saknar dom andra. Men ska ha reidgt kul. Lillördag idag också.
Kommentera inlägget här: