Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Saturday

Kategori: Allmänt

Lördagen spendera jag mesta dels i sängen. Tills min Lillebror drog upp mig och vi körde och köpte mat. Jag tänkte eftersom alla hade planer eller jobba skulle jag ha en myskväll hemma. Men icke. När Fia slutat jobba ringer hon och frågar om vi inte kan dricka vin hemma hos henne. Jag tackar nej till vinet men bestämmer mig för att komma. 5 minuter efter jag kommit vill Fia ut på riktigt. Så upp till Fia (vi var nere hos Emmie), så Fia kunde fixa sig efter jobbet. Jag byte lite kläder och snabbt iväg. Dock blev det bara förfest, tror alla stanna där, eftersom stan stänger 1 och jag körde hem halv 1. Men det var trevligt, trotts att jag inte drack. Helt nya människor som jag typ aldrig sett innan. Tänka sig att det går i Landskrona. haha.
.
.
.
Kommentera inlägget här: