Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Illa

Kategori: Allmänt

Det mesta som skrivs här ska inte tas så hyper seriöst. I alla fall inte när jag påstår att jag ska göra något. Som att träna satan, sluta äta godis eller gå på diet. Oftast klarar jag inte det. På något sätt tror jag att det ska gå bara för att jag skriver det här och säger det till folk. Men det går inte. Kommer väl aldrig gå fullt ut förrän den dag jag faktiskt accepterar mig själv som jag är, och hur lyckas man med det?
Så nej, det har inte gått så bra med att ge järnet. Och idag går det ännu värre. Mina ursäkter till varför är inte heller något att ha, något jag borde sluta att ge till andra och absolut till mig själv. Det borde vara okej att inte vara på topp alla dagar, men det är inte okej för mig, och när det inte är okej, då trycker jag ner mig ännu mer. En ond cirkel.
Men idag skiter jag i vad allt med vikt heter, för idag vill jag endast ha bra tänder och inte ha ont. Jag blir så arg på mig själv för att jag låtit det gå så långt, och nu ska jag plågas ännu mer.

KOMMENTARER:

  • Maja säger:
    2011-02-23 | 20:43:47

    Hej!

    Hittade hit via en kommentar du skrivit.

    Jag såg att du vill köpa E, och jag har lite att sälja så hör av dig om du är intresserad.

    Kram Maja

    [email protected]

Kommentera inlägget här: