Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Friday

Kategori: Allmänt

Eftersom jag gick upp så tidigt, hade jag väldigt mycket energi där på morgonkvisten. Så det blev ett hårt pass på gymmet, frukost och sen gick jag hem och dammsuga, städa det sista och packa. Sen var det dax för spinning på första lektionen. Det var ett roligt och hårt pass. Och det är underbart att träna två såna hårda och bra pass efter varandra. På fikan sprang jag hem och fick gjort min smoothie och ordnat lite på datorn. På lektion nummer 2 hade vi hälsa i samhället. Diskutera den olika hälsan som finns på olika arbetsplatser och vad man gör när man har en chef som inte gör ett bra jobb. Vi avsluta dagen med TTF, och eftersom jag nu är med i både gymrådet och matrådet, så fick jag pratat en massa. Jag gick även med i gruppen som ska ge lärarna feedback på deras lektioner och utlärande. Och det ska faktiskt bli intressant, såklart ska jag framför hela klassens åsikt och inte bara min egen. Men det är skönt att vi elever kan påverka lite, men det är ju så det ska vara på folkhögskola. Efter skolan slutat invadera vi gymmet. Axel och Tom var väldigt snälla och gick igenom alla maskiner med mig inför exemenationen på måndag. Och jag känner att jag kan det rätt bra och faktiskt är redo för det, förhoppningsvis känns det likadant på måndag.
Kommentera inlägget här: