Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. San francisco

Kategori: Allmänt

Jag fick praktik på Gold's gym i San francisco. Hur perfekt är inte det?!
Jag kommer få gå brevid på 2 olika gym i SF, under 3 veckor. Få delta på pass, vara med vid intruktioner, stå i receptionen och vara med vid pt-timmar. Det ska bli riktigt spännande att få kontakter inom tränings världen i SF, och även på gemföra deras koncept grundligt med det svenska.
Sen det BÄSTA av allt. Jag ska få träffa min familj. Jag ska få gosa med mina barn. Jag ska bo hemma hos dom. Som det ser ut nu ska dom vara borta nästan försa veckan, på semester i Sun Valley. Då hoppas jag att Erika också har vägarna förbi SF. Jag ska få spendera nästan en hel månad i San francisco. Det kan ju inte bli bättre.
16 februari - 11 mars, 2012 - Yay!


KOMMENTARER:

  • cissi. säger:
    2012-02-02 | 16:37:32

    gaaaaha a uneraaart! :)

Kommentera inlägget här: