Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. LCHF-gott

Kategori:

Nu håller jag på med LCHF. Och oavsett vad alla mina klasskompisar och resten av Sverige tycker. Så har jag mått otroligt bra i kroppen under den här tiden. Jag känner hur tröttheten, humörsvängningarna och depressionen ökar så fort jag äter för mycket kolhydrater. Så nu är de detta som gäller, och att jag går ner en del i vikt skadar ju inte.

I helgen festar jag lite, sen på måndag ska det vara superstrikt fram till karnevalen.
Så nu prova jag att baka en chokladkaka som jag hitta i en LCHF-tidning. Den blev bra, dock var värmen för hög, så den blev lite bränd upp till och för lös inuti. Men ack så mäktig. Vilket är perfekt, då bör man inte ät lika mycket ju.

Kommentera inlägget här: