Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Jag kan

Kategori: Allmänt

faktiskt tycka att det var fel. Men sen det som framgick, det kan jag hålla med om. Jag tycker du har gjort fel och jag tycker du har gjort fel mer än en gång. Det vet du om också. Så jag tänker inte säga att det är fel i att jag är irrterad på grund utav detta. Men jag tänker inte hänga upp mig på det. Men det har faktiskt kommit till en gräns nu, så jag tycker att det räcker. Jag tycker du behöver tänka om lite. Jag tycker om dig som kompis, men det sårar mig riktigt mycket att en kompis gör så. Det är dax för en förändring. Jag tror det var det som skulle framgå, även om det blev på fel sätt. Jag tycker ändå man kunde gjort det på ett annat sätt, men det kan också vara svårt, men det ska inte kännas som alla är emot en person. Då blir det fel på andra hållet.

image31

Om en tjej är på en kille som jag är intresserad av, så stör jag mig något fruktansvärt på den personen. Om det sedan är min kompis, då blir det ännu värre. Det får inte ens gå till på det sättet.
Kommentera inlägget här: