Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Söndag

Kategori: Allmänt

Jag sov inte alls mycket inatt. Sen var det upp och göra ved sig, planen för dagen var att åka till farmor coh farfar och äta middag. Så vi begav oss ditåt. Väl där skulle middagen lagas, så vi barn blve tillsagda att sätta oss i soffan coh sitta där vilket vi gjorde. Stackrs Sofie är sjukare än mig och somna till i soffan. Sne var det dax för mat, och vi hade dukat långbord, för alla skulle få plats. Familjen/släkten blir bara större och större. Sen till efterrätt hade farfar gjort min favoritrulltårta till mig, jätte gulligt. Sen kolla vi på ett bildspel, med bilder från det gånga året och bilder från längre tillbaka, var jätte mysigt. Dock så förstår man hur mycket man missat och det känns lite tråkigt. Nu har jag träffat alla släktingar jag ska träffa.

Kommentera inlägget här: