Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Imorgonbitti

Kategori: Allmänt

Ja imorognbitti smäller det. Jag åker till hawaii. wooohoooo. Jag har precis bokat supershuttle med Cissis hjälp. Det blir ju lite dyrt med taxi. Så den kommer här utanför 5.10. woohooo, vad tidigt vi ska gå upp. Men vet ni vad det gör ingenitng. För vi ska till Hawaii. haha. Jag är inte lite tjatig eller så. Men jag ser så mycket fram emot det. Josefin är på väg hit nu. Hon har aldrig vatt här hemma eller träffat min barn så ska bli trevligt, om dom inte hinner somna innan hon kommer fram då.

Hon lär säkerligen köra lite vilse innan hon hittar fram till mig. Det är rätt svårt där i kornsingen market st och 17th st. haha Så lycka till, Josefin. Vi ska ut en runda med bilen också ikväll, tror jag. Vi är ju endå i San francisco och här är mycket att se för dom som inte bor här. hehe. Såååå ha så kul här hemma, Jag drar till hawaii om bara ett par timmar.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: