Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Den efterlängtade dagen

Kategori: Allmänt

Idag vakna jag tidigt för jag skulle ut och köra med pappa. Vi fick inte kört allt för mycket, men jag följde med på hans ärenden, som tog lång tid. Sen fick jag gjort lite äranden själv också. sen åkte jag hem och åt lunch. Städa mitt rum och flytta in extra sängen från gymmet in till mitt rum. Och flytta ut kläderna.

Sen umgicks jag med fia, mcedonkan och olivers och sen posten på det. Skicka paket till Chase och Hayden, efterosm Hayden fyller år på söndag. 300 kronor till att skicka. Sen körde vi runder i stan, som gamla goa tider. Sen åkte jag hem och bädda cissis säng. Middag med hela familjen.

Sen kom jag på att Cissi inte kom förrens 22. Jag hade fått för mgi att det var 21. Så det blir lite senare, helt enkelt. SÅ nu sitter man här coh väntar på att vi ska köra dit. Snaaaaaart kommer hon.
Kommentera inlägget här: