Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Sömn

Kategori: Allmänt

Jag har allitd, nästan allitd vaknat under natten för att gå upp på toaletten. På senare tid har jag även börjat kolla min telefon då, runt 3-4. Sen fortsatte det med att jag kolla facebook. Och denna veckan har det varit att jag inte kunnat somna om, förräns 5 ca. Och har då varit jätte trött när klockan ringt kl 6. Igår tänkte jag att jag är vaken lite längre, så kanske jag inte är så pigg vid 4, fast jag går upp på toaltten. Men tji fick jag. Klockan 4 vakna jag, och har inte kunnat somna om sen dess. Så när klockan blev 5 bestämde jag mig för att det inte funkar. Och nu skulle klockan egentligen ringa och jag skulle få snozza i 10 minuter, innan jag ska möta upp Sofia, för att gå till gymmet. Men vad gör det att man går upp kl 4? det är faktiskt fredag och jag får sova (nästan) hur länge jag vill imorgon!
Kommentera inlägget här: