Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

. Öppna förskolan

Kategori: Allmänt, Elias

Inatt har Elias sovit som vanligt, vaknat vid 1 och 5 för mat, sen somnat om till 8.30. Men för min del har sömnen varit väldigt störd. Då jag var uppe sent igår, kunde inte somna om efter jag matat Elias, så var helt slut imorse och märkte inte ens nä Calle gick upp. 


Så därför sov jag också till 8.30 och vi blev lite sena till öppna förskolan. Vi hann vara med på sångstunden, sen blev Elias övertrött och var redo för att sova middag. Så till slut fick jag han att somna och eftersom mitt humör är på noll, kände jag att det inte var lönt för oss att vara kvar. Så nu åker vi hem, så hoppas jag på att jag också kan få lite vila innan Elias vaknar.

Kommentera inlägget här: