Fru Törn

Mamma till Elias och Lukas som kämpar för att hitta tillbaka till mig själv igen.

En bättre alla hjärtans dag

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Alla hjärtana dagen, min favoritdag. Älskar att sprida kärlek ❤️ Men eftersom vi har det tufft med sömn och mat här hemma gjorde vi inga planer för kvällen, sen när detta blev en ännu sämre dag med dåligt besked, hade jag ingen energi över till att ordna något för oss här hemma 😨 Men att få spendera kvällen med mina killar är allt jag behöver ❤️

För två år sen gick vi ALL IN på firandet ❤️ Vi visste inte då att det slog två hjärtan i mig, och att vi 9 månader senare skulle få uppleva den största kärleken som finns ❤️ .

#allahjärtansdag #allahjärtanadagen #kärlek #störstavalltärkärleken #minkärlek #minbästavän #jagälskardig #duochjagföralltid

Kommentera inlägget här: